تعمیرات پره بندی موتورسیکلت مراحل پره بندی  لنگی چرخ کچ شدن چرخ و یا شل شدن پره های موتور سیکلت
جهت همکاری ویا اعزام همکار جهت آموزش لنگی چرخ های موتور سیکلت با شماره زیر تماس حاصل نمایید
09373516772 قویدل

پره موتور سیکلت میله های فلزی هستند که از طرف خمیده آن به توپی موتور سیکلت و از طرف دیگر (پیچی) به طوقه موتور سیکلت متصل میشوند و وظیفه انتقال نیروی محرکه چرخ ها و ثابت نگهداشتن آنها در محیط چرخشی توپی میباشد.
پره موتور سیکلت معمولا از جنس فولاد و بسیار محکم ساخته میشود و روی آن آبکاری شده تا علاوه بر زیبایی به راحتی پوسیده نشود.
پره موتور سیکلت باید به راحتی پاره و شکسته نشود. پره ها در جهات مختلف نصب میشوند و وظیفه جلوگیری از تاب و قوس برداشتن طوقه را بر عهده دارند. در حقیقت اگر پره ها نباشند، طوقه خم شده و موتور سیکلت غیر قابل استفاده میباشد. در چرخ های جدیدتر دیگر از پره و یا اصطلاحا اسپک استفاده میشود و طوقه و توپی به صورت چسبیده و سر هم ارائه میشوند. مزیت این روش نسبت به پره موتور سیکلت این است که دیگر دردسر خم شدگی و یا پارگی و تاب برداشتن چرخ موتور سیکلت را نخواهید داشت.
این بار هم یکی از قطعات با دوام و درجه یک خود را معرفی کرده. پره موتور سیکلت به شماره بندی های ۱۷*۳۰۰ ۳۰۰#۱۸ ۳۰۰ #۱۲ ۳۰۰#۱۴ #۳۰۰۲۱ وغیره تمام ویژگی های یک پره خوب و درجه یک را داراست. پره های موتور سیکلت با استاندارد چرخ های موتور سیکلت طراحی شده و به راحتی خم و شکسته نمیشود.
سوسایل مورد نیاز برای تاب گیری رینگ موتور سیکلت

دستگاه تاب گیری رینگ موتور سیکلت (یا یک دوشاخ قدیمی)

آچار اسپک ( آچار پره)

معیار (میتوانید از دو تکه فلز پنج سانتی استفاده نمایید

اچار مخصوص استخراج لاستیک

آچار برای بازکردن چرخ ها

دستگاه باد برای باد کردن لاسیک

مراحل تاب گیری رینگ موتور سیکلت

ابتدا پیچ های چرخ را باز کرده و چرخ را جدا نموده و باد لاستیک را کاملا خارج نمائید.

با استفاده از آچار مخصوص، لاستیک و تیوب را جدا کنید.

طوقه را روی دستگاه تاب گیری رینگ موتور سیکلت مستقر کنید طوری که کاملا و آزاد بچرخد.

اگر از دستگاه استفاده میکنید، پیچ معیار ها را سفت کنید به طوری که حدود ۱ میلیمتر با طرفین طوقه فاصله داشته باشد

شروع به چرخاندن طوقه کنید.

هر جا که دیدید معیار ها به طرفین طوقه گیر میکنند و طوقه از حرکت می ایستد، اقدام به شل یا سفت کرده پره ها کنید.
برای این منظور هر طرفی از طوقه که به معیار گیر کرده بود، شما باید پره سمت مخالف را سفت کنید تا تاب آن قسمت گرفته شود.
اگر از دستگاه استفاده نمیکنید میتوانید از تکه فلز ها بجای معیار استفاده نمائید البته خیلی نمیتوانید دقیق تاب گیری کنید.
وقتی تاب قسمت را گرفتید باز هم چرخ را بچرخانید تا آنجا این عمل را تکرار کنید که طوقه بدون ایراد با ۱ میلی متر فاصله از معیار کاملا آزاد بچرخد
یک وسایل مورد نیاز برای تاب گیری رینگ موتور سیکلت
دستگاه تاب گیری رینگ موتور سیکلت (یا یک دوشاخ قدیمی)
آچار اسپک ( آچار پره)
معیار (میتوانید از دو تکه فلز پنج سانتی استفاده نمایید
آچار برای بازکردن چرخ ها
مراحل تاب گیری رینگ موتور سیکلت
طوقه را روی دستگاه تاب گیری رینگ موتور سیکلت مستقر کنید طوری که کاملا و آزاد بچرخد.

اگر از دستگاه استفاده میکنید، پیچ معیار ها را سفت کنید به طوری که حدود ۱ میلیمتر با طرفین طوقه فاصله داشته باشد

شروع به چرخاندن طوقه کنید.

هر جا که دیدید معیار ها به طرفین طوقه گیر میکنند و طوقه از حرکت می ایستد، اقدام به شل یا سفت کرده پره ها کنید.

برای این منظور هر طرفی از طوقه که به معیار گیر کرده بود، شما باید پره سمت مخالف را سفت کنید تا تاب آن قسمت گرفته شود.

وقتی تاب قسمت را گرفتید باز هم چرخ را بچرخانید تا آنجا این عمل را تکرار کنید که طوقه بدون ایراد با ۱ میلی متر فاصله از معیار کاملا آزاد بچرخد
جهت سوال یا پرسش و پاسخ جهت تاب گیریها شماره تماس زیر تماس حاصل نمایید
09373516772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *